Google oglasi

Sjemenke Konoplja

Konoplja, marihuana ili cannabis sativa je zaista jedan od čovječanstvu najkorisnijih Božjih darova u biljnom carstvu.

Sjeme (koje je izvor bogatog ulja), stabljika i,naravno, cvijeće, imaju brojne osobine od kojih ljudi mogu imati razne koristi. Sjeme konoplje je, nutricionistički, najkompletniji izvor hrane na Zemlji.

Nijedan drugi izvor hrane ne obezbjeđuje toliko proteina u tako lako varljivom obliku, niti posjeduje esencijalna ulja u tako savršenom odnosu. Jedna biljka može proizvesti bar litar (1 dm3) sjemenki, što je 55 miliona sjemenki po hektaru!

Ove sjemenke ne sadrže THC (tetrahidrokanabinol), što znači da se od njih nećete naduvati.

Ono što ove divne sjemenke sadrže jeste:
* 22.5% proteina
* 30% masti
* 5.7% vode
* 5.9% pepeo
* 503 kalorija / 100g
* 35.8% karbohidrata
* vitamini A, B1, B2, B3, B6, C, D, E,

* najveći kvantitet esencijalnih masnih i amino-kiselina nađen u bilo kom dosad poznatom izvoru hrane Esencijalne masne kiseline su organşka jedinjenja od vitalnog značaja za organizam, posebno za aktivnost očiju i mozga.

One su odgovorne i za sjaj vaše kose i kože. Tijelo ove kiseline ne može proizvesti, već ih mora uzimati iz spoljnih izvora. Gel koji se koristi za održavanje dredova sadrži ulje iz sjemena konoplje da bi dredovima dao ono što im je neophodno da ostanu zdravi i jaki. Esencijalne masne kiseline pomažu održavanje kose u zdravom stanju, što je posebno značajno za starije dredove koji mogu postati suvi i lomljivi, ili prosto – pokojni.

Ulje sjemena konoplje je jedno od malih čuda prirode i učineće čuda vašim dredovima! :) Od stabljike se može napraviti praktično bilo šta, od najjačeg konopa, preko vrlo trajnog i visokokvalitetnog papira do građevinskih materijala (beton, grede, farba, izolacije itd.). Koristi bi bile ogromne.

Ekologija bi bila na dobitku ako bi se marihuana koristila u industriji na svega nekoliko načina. A ovo je poruka svima koji pokušavaju da prošire dobar glas o ovoj divnoj biljci, kao i onima koji pokušavaju da spasu ono što je ostalo od ove naše jadne, izzloupotrebljavane planete.

Cvijetovi imaju veliki značaj u medicini zbog čega su korišćeni vijekovima (otprilike u svim vijekovima od postanka čovječanstva, osim u ovom u kome mi živimo!). Marihuana, konoplja, pot, gandža, trava, vutra (ima još puno naziva, jedan od najsmješnijih jeste hipi krek) je jedna od najrasprostranjenijih ,,droga” u svijetu.

Napomena: Ukoliko zelite sjemenke za uzgajanje. Mi ne vrsimo distribuciju sjemenki iz jednog razloga. Ilegalno je. Distribucija sjemenki se obavlja najvise iz Holandije. Cijena posiljke je manja od 10 eura. Mi vec imamo isprobanog prodavca iz Amsterdama koji je dokazao da svojim kvalitetom, diskrecijom, cijenama i povjerenju zasluzuje da bude predstavnik sjemenki na nasem sajtu.


1 komentar :

  1. Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao sam kupiti kuću. Pokušao sam potražiti zajam od različitih kreditnih tvrtki, privatnih i korporativnih, ali nije išlo, a većina banaka mi je odbila kredit. Ali kako bi Bog htio, upoznali su me s privatnim zajmodavcem koji mi je dao zajam od 90,000 eura i danas imam svoju kuću i vlasnik sam tvrtke i trenutno mi je dobro, ako morate ići na tvrtka za osiguranje kredita. bez kolaterala, bez provjere kreditne sposobnosti, samo 3% kamatna stopa i supotpisnik s boljim planovima i rasporedom otplate, kontaktirajte Davidson Albert Loan (davidsonalbertloan@gmail.com). On ne zna da to radim, ali sada sam tako sretna i odlučila sam dati ljudima više informacija o njemu i želim da ga Bog još više blagoslovi. Možete ga kontaktirati putem njegove e-pošte. davidsonalbertloan@gmail.com
    {WhatsApp: +38761545894} ?

    OdgovoriIzbriši

Popularni postovi zadnjih 7 dana

Google oglasi