Google oglasi

Priprema Zemlje za uzgoj Konoplja

Ja ču malo u vezi zemlje opčenito unutra, a moj prijatelj iz Srema malo više o vanjskoj pripremi. Ja sam pristalica sterilne kupovne zemlje.Budite oprezni da je PH od 5,5 pa do max 6,5. 

Ako imate na izbor bio zemlje super inače imaju sve više manje glavni dodatak of nutrients(đubrivo) i to razmerje N-P-K i dodatak Ca,Mg,Fe,Mangan..

Pošto za lepu biljku treba prije svega dobar korenski sistem.A on treba dosta kisika treba zemlji dodavati za zračnost PERLIT i VERMULIT.To možete nači najeftinije u tvornicama izolaciskog materijala,ovde košta 200 l vermulita 8 eura znači to je kod vas dosta jeftinije. Zamena u nuždi je fini pesak,šljunak,koren od drveta i malo krupniji pesak pomalo.

O drenaži smo več nešto rekli to je dobar sloj peska-šljunka za odtok suvišne vode. Ja odprilike upotrebljavam ova razmerja zavisi kolko puta ču da presađujem. -KORENSKI SISTEM RAZVOJ 50% zemlja za klone( to je isto kao kad baka pusti u vodi odrezanu grančicu ruže da pusti koren pa u zemlju ali o toj temi posebno)30%-35%perlita a ostalo vermulit. KOD VEGETATIVNE FAZE stavim malo više % zemlje jer je biljci potrebna zemlja za brzi rast.
Onda kad pocne cvetanje oko 18 dana ,zavisi od vrste i vidim spol-ženski cvet opet u veču posudu zavisi kolko mi se sviđa biljka tolko ču joj dati pažnje. U TOJ FAZI je opet dobro imati malo više zračnosti to znači viši % perlita i vermulita.

Uz normalno zalivanje sa dodavanjem 3% VODONIKOVOG PEROKSIDA(medicinski za dezinfekciju u svakoj apoteci)neko ko ima dobar odnos sa kemijom neka molim objasni kemijsku reakciju KISIKA prilikom zalivanja.

Svejedno te molekule kisika se vežu na koren i tako sprečavaju mogucu prevlažnost i daju korenu neophodan kisik Uglavnom takva zemlja radi ko sat. Izvinjavam se za morebitne(moguce :)) greške -ako jih ima popraviču

Ako očeš da pušiš nešto što je ludo dobro i pored čak ublažuje posledice neke bolesti ima ti da radiš oko biljke, moraš joj dati 6-7 puta više nego što bi ona imala u prirodi-OPTIMALNI UVJETI Naprimer u vazduhu ima oko 3-4% CO2 e sad kad ti njoj dodaš 100% nema tog đubriva što radi kao ono što je izmislila priroda.

DO DALJNJEGA...
Autor: Član Vutra Organizacije i Cjenjeni Urednik - Slo-Era.

1 komentar :

  1. Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao sam kupiti kuću. Pokušao sam potražiti zajam od različitih kreditnih tvrtki, privatnih i korporativnih, ali nije išlo, a većina banaka mi je odbila kredit. Ali kako bi Bog htio, upoznali su me s privatnim zajmodavcem koji mi je dao zajam od 90,000 eura i danas imam svoju kuću i vlasnik sam tvrtke i trenutno mi je dobro, ako morate ići na tvrtka za osiguranje kredita. bez kolaterala, bez provjere kreditne sposobnosti, samo 3% kamatna stopa i supotpisnik s boljim planovima i rasporedom otplate, kontaktirajte Davidson Albert Loan (davidsonalbertloan@gmail.com). On ne zna da to radim, ali sada sam tako sretna i odlučila sam dati ljudima više informacija o njemu i želim da ga Bog još više blagoslovi. Možete ga kontaktirati putem njegove e-pošte. davidsonalbertloan@gmail.com
    {WhatsApp: +38761545894}

    OdgovoriIzbriši

Popularni postovi zadnjih 7 dana

Google oglasi